De MyTripper Portal

De MyTripper Portal

Op de portal van MyTripper komen alle vervoersgegevens van uw organisatie samen. Wanneer is er gereisd? Door wie en met welk vervoermiddel? Van waar naar waar? Zakelijk of privé? Hoeveel brandstof is er verbruikt? Zijn er regels overtreden? Voor de mobiliteitsbeheerder zijn alle gegevens beschikbaar waarmee u de uitvoering van het mobiliteitsbeleid kunt monitoren en sturen. Op elk moment opvraagbaar via handige rapportagetools. Maar ook voor de gebruikers van het vervoer is alle relevante informatie op een zeer toegankelijke manier beschikbaar.

 

Ritregistratie

De Mytripper Ritregistratie creëert eenvoudig overzicht in het reisgedrag van medewerkers. Zowel ritten per auto, OV als andere mobiliteitsoplossingen worden in 1 eenvoudig overzicht getoond. Naast standaard ritgegegevens zoals afstand, kosten en privé of zakelijk, worden ook aanvullende gegevens zoals rijgedrag, brandstofverbruik en CO2-uitstoot overzichtelijk in kaart gebracht. Alle ritten zijn eenvoudig te exporteren naar een fiscus-proof ritregistratierapport. Geen losse invullijsten of lange Excel-spreadsheets meer maar een handige en volledig geautomatiseerde ritregistratie. Met behulp van de MyTripper dongle of black-box kan elk voertuig binnen uw mobiliteitspark ‘connected’ worden. Zijn de voertuigen al voorzien van een ritregistratie unit? Geen probleem, wij koppelen slim met bestaande leveranciers.

Dashboard

In je persoonlijke dashboard worden alleen de gegevens getoond die jij wilt zien. MyTripper monitort en verwerkt alle mobiliteitsdata en toont deze op een overzichtelijke manier door verschillende datavisualisaties in je dashboard. Laat je informeren over voor jou belangrijke informatie en stuur bij waar nodig. Zicht houden op je vooraf opgestelde KPI’s zoals privé kilometers, CO2-uitstoot of brandstofkosten? Of wil je juist weten welke leaseauto’s te veel kilometers rijden of binnenkort uit contract lopen? Creëer je eigen dashboard en houd grip op je mobiliteit.

 

Reporting

MyTripper heeft een handige Reporting Tool waarbij je eenvoudig de belangrijkste data uit MyTripper kunt halen. Rijden de voertuigen nog volgens de contractkilometers, gun je de top 10 van beste bestuurders een ereplaats in de kantine of heb je een fiscusproof rittenregistratie nodig? De Reporting Tool geeft je de mogelijkheid om rapportages te downloaden in verschillende bestandsformaten om deze vervolgens te printen, bewerken of te versturen. De scheduler maakt het mogelijk om op elk moment van de dag, week of maand de rapportage in je mailbox te ontvangen.

Administrations

Het beheer van medewerkers, hun mobiliteitsgegevens en alle beschikbare mobilitytools heeft een centrale rol in de MyTripper Portal. Beheer alle medewerkers via 1 webportaal. Voeg bijvoorbeeld per medewerker de specifieke mobiliteitsafspraken toe. Denk hierbij aan privé en zakelijke kilometernormen en natuurlijk het persoonlijke mobiliteitsbudget. Ook koppel je eenvoudig de beschikbare mobiliteitsvormen aan de medewerker zoals een leaseauto, E-bike, Mobiliteitskaart of Tankpas.

 
Integratie

De MyTripper Portal is speciaal ingericht om elke aanbieder van data te kunnen koppelen. Bestaande contracten met bijvoorbeeld ritregistratie-, tankpas- en mobiliteitspasaanbieders kunnen gewoon blijven bestaan. MyTripper koppelt en zorgt voor een naadloze integratie. Keuzevrijheid en volledige onafhankelijkheid!

Transacties

Alle transacties worden in MyTripper eenvoudig en overzichtelijk in kaart gebracht. Tanken, wassen, parkeren maar ook elektrisch laden en het halen van een bloemetje bij het tankstation worden inzichtelijk. MyTripper controleert, verwerkt en koppelt alle data zodat jij als gebruiker snel inzicht hebt in alle mobiliteitstransacties binnen je organisatie, per afdeling, per medewerker en zelfs op autoniveau.

Referenties

  • 24/7 inzicht

    Voer zelf de regie over mobiliteitskosten en processen. Realtime online informatie via PC, tablet en smartphone. 24/7 inzicht!

  • Ritregistratie

    MyTripper houdt alle kilometers en ritten bij. Geen bonnetjes en ritregistratie formulieren meer. Alles volledig geautomatiseerd.

  • Reizen met OV

    Automatische registratie van alle OV reizen. Privé of zakelijk? Geen probleem! Eenvoudige online verantwoording door medewerker.

  • Integratie

    Naadloze koppeling met bestaande leveranciers. Je kunt bestaande processen en contracten gewoon voortzetten. Wij integreren.

  • Mobiliteitsbudget

    Een flexibel mobiliteitsbudget voor je werknemers. À la minute beslissen welk vervoersmiddel het beste past. MyTripper helpt.

  • Dashboard

    Inzicht in ritten of rijgedrag? Hoeveel mobiliteitsbudget is er deze maand nog over? MyTripper: je persoonlijke mobiliteitsregisseur!

MEER WETEN?

Neem dan contact op met MyTripper: 0570-200 995 of Laat hier je gegevens achter »

Bekijk hier al onze blogs

Mobiliteitsbudget, is het wel de toekomst?

Mobiliteitsbudget. Een term die inmiddels bij menig HR-, financieel- of duurzaamheidsmanager een belletje doet rinkelen. Het mobiliteitsbudget heeft zijn weg al gevonden binnen een aantal grote organi...

Lees meer

Benieuwd naar het ontstaan van MyTripper?

Structuur uit de chaos De overstap naar duurzamere vormen van mobiliteit vraagt om een gedragsverandering. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Rob Landeweer is productmanager bij H4 Groep, een speci...

Lees meer

Hoe duurzaam is jouw onderneming eigenlijk?

De CO2-uitstoot is een belangrijk onderdeel op het gebied van duurzaamheid. Nagenoeg elk bedrijf is in een bepaalde vorm bezig om de CO2-uitstoot te reduceren. Welbekend zijn het duurzaam verlichten e...

Lees meer

Trots: De H4 Groep heeft de Lean and Green STAR

In november 2014 zijn we de uitdaging aangegaan: In 5 jaar tijd 25,9% CO2-reductie op het gebied van de mobiliteit van onze eigen medewerkers realiseren in 2018 ten opzichte van het nuljaar 2013. En n...

Lees meer

Mobility Management as a Service

MaaS toepasbaar maken door MMaaS (Mobility Management as a Service)

In ons vorige blog heb je kennis kunnen maken met Mobility as a Service, ook wel MaaS genoemd. In dit blog gaan wij hier verder op in en vooral op de vraag hoe organisaties MaaS in kunnen zetten voor ...

Lees meer